Tegenslag voor de vergelijkingssites

• 1 november 2013
  • 3 reacties
  • 775 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Tegenslag voor de vergelijkingssites, die 2013 nog 1,4 miljoen denken te kunnen "helpen" bij het overstappen van de zorgverzekering. Is hun core-business uiteindelijk!

Zorgvisie - Schippers onderzoekt meerjarige zorgverzekering

Zorgverzekeraars zien hun voordeel..........maar wat gaat het de verzekerden opbrengen?

3 reacties

Dit topic is een vervolg op het topic "Hoe zie je een vergelijkingssite" Ik ben benieuwd hoe de community denkt over een meerjarige zorgverzekering.
Het is een ware boom met de ZORGvergelijkingssites
inmiddels staan er op de eerste Google-pagina's al meer dan twintig (- 20 -)!!

Wilt u eens een paar zorgverzekeringssites met elkaar vergelijken.........?

Kan ook:

Ranglijst met de beste sites om zorgverzekeringen te vergelijken
Vergelijkingssite is niet gelijk vergelijkingssite......
"Allemaal uitvluchten"? en FBTO gaat contract alsnog aanpassen!

Vergelijkingssites geven consumenten tegenstrijdige adviezen over de goedkoopste of beste zorgverzekering. De drie grootste vergelijkingssites adviseren op basis van dezelfde zoekcriteria ieder een andere polis als beste keuze. Soms bevatten de adviezen fouten, of ontbreken de goedkoopste polissen in het overzicht.

Vergelijkingssites geven consument tegenstrijdig advies over zorgverzekering - Economie - VK

VRAAG: Is dit nu a. een kwestie van commerciële interesses of b. eerder van verschillende benadering door de sites........of c. begrijpen ze het zèlf inmiddels niet meer? Door late de kennisgevingen van de verzekeraars (kijken de kat eerst uit de boom?), kunnen d. de vergelijkingssites ook niet meer op tijd aangepast worden.........?

Ikzelf ben me ooit voor "het verzekeren" gaan interesseren, toen ik bemerkte, dat het er een rommeltje was..........en sindsdien wordt het alleen maar erger!

Van rommeltje naar zooitje......

Reageer