Student bespaart niet op zorgverzekering

Reputatie 1
Een groot deel van de studenten kiest in december niet voor de goedkoopste zorgpolis. Dit volgens EUFIN. Ook laten ze een hoop voordelen liggen.

Denk jij dat je voordeliger verzekerd kunt zijn?

10 reacties

Studenten zijn toch altijd met de leuke dingen bezig..........
en het verzekeren valt daar dus niet onder (scheelt eén of twee biertjes per maand, meer niet)

Voor mij persoonlijk: ik wordt er niet alleen niet vrolijk van,
de zorgverzekeringsreclame en de mails van alle vergelijkingssites samen maken je helemaal knettergèk!!

Het lijken net marktkooplui......wie het hardste schreeuwt......kan eerder winnen!!
Strategie om over te (moeten) stappen levert veel geld op voor de vergelijkingssites

Independer als voorbeeld verdient aan een zorg-overstapper, maakt niet uit naar welke maatschappij, gemiddeld € 30,- per afsluiting.

Het aantal overstappers, laag ingeschat, van minstens 500.000 x € 30,- maakt    €15.000.000,- inkomen voor de vergelijkingssites in 2012.
Hoe hoger het gescoorde aantal overstappers, des te hoger de uiteindelijke opbrengst.
Een vergelijkingssite moet dus een minimaal aantal overstappers genereren om de ontwikkelingskosten en de begeleidingskosten te dekken en alles wat daarboven actief is, is reine winst.

Studenten mobiliseren dus......brengt nog meer overstappers.
Opletten dus, wie al die overstapverhalen in de media zet! Wie de bron is.....
Wie er ook indirect aan geïnteresseerd is.......en kijk eens welke banners er op dezelfde sites staan.......raad eens?

Independer.nl: Beloning
Citaat van de dag

"Geef me werk wat bij me past en ik hoef nooit meer te werken."  

Confucius   (551 v.C. - 479 v.C.)
Chinees filosoof
Beste studenten...........€ 75,- verdienen doe je HIER

Zorgverzekering voor studenten - Zilveren Kruis Achmea
.....of HIER

De beste Studenten Zorgverzekering | Studenten Goed Verzekerd
.....of HIER

Take care now
....en vergelijken HIER

de Goedkoopste Studenten Zorgverzekering Vergelijken van 2013 - AnderZorg Menzis - CZ - Zilveren Kruis Achmea - ZEKUR Univé - Ditzo - TakeCareNow Agis zorgverzekeringen - Bewuzt VGZ - Studenten Ziektekostenverzekering
.....en dan weer snel terug naar de kroeg!!
Hij/zij spaart ook niet op studieleningen, die woekerleningen blijken te zijn

WOEKEREN
1) Kankeren 2) Ongewenst snel groeien 3) Onwettig geld verdienen 4) Parasiteren 5) Tieren 6) Voortdurend groeien 7) Wild groeien

VVP
Deze verzekeringen zijn voor een student zo goed als overbodig -> Overbodige verzekeringen student

Reageer