Overstappen van zorgverzekeraar

• 3 april 2014
  • 5 reacties
  • 790 Bekeken

Dit jaar zijn er minder mensen overgestapt van zorgverzekeraar. Tussen december 2012 en februari 2013 stapte 10 procent over. In dezelfde periode dit jaar was dat 8 procent.

Ben jij dit jaar overgestapt van zorgverzekering? En zo ja, waarom ben je overgestapt?

5 reacties

nee dit jaar niet. Simpele reden is dat de vergoedingen en de premie goed met elkaar in lijn zijn, nu komt dit waarschijnlijk ook doordat mijn werkgever afspraken heeft waardoor de premie zo scherp is dat overstappen geen zin heeft.
nee dit jaar niet. Simpele reden is dat de vergoedingen en de premie goed met elkaar in lijn zijn, nu komt dit waarschijnlijk ook doordat mijn werkgever afspraken heeft waardoor de premie zo scherp is dat overstappen geen zin heeft.

@aaten. Heb je een standaard zorgverzekeringspolis met een werkgeverkorting (kan tot 10% oplopen), of heeft de werkgever een aangepaste bedrijfszorgverzekering voor de werknemers gemaakt (aangepast aan de soort van werkzaamheden)? En waaruit bestaan dan die aanpassingen precies?

Er zijn ook andere collectiviteitskortingen in de aanbieding geweest, dus vergelijken is/ en blijft  slim!

http://www.zorgpremiekorting.nl/

http://www.collectievezorgverzekering.nl/collectief-via-werkgever.html
@aaten. Heb je een standaard zorgverzekeringspolis met een werkgeverkorting (kan tot 10% oplopen), of heeft de werkgever een aangepaste bedrijfszorgverzekering voor de werknemers gemaakt (aangepast aan de soort van werkzaamheden)? En waaruit bestaan dan die aanpassingen precies?

Er zijn ook andere collectiviteitskortingen in de aanbieding geweest, dus vergelijken is/ en blijft  slim!

Vergelijk collectieve korting zorgverzekering 2014?|?Zorgpremiekorting

Collectieve Zorgverzekering via de werkgever | Zorg regel je samen!

Dit is inderdaad in mijn geval een standaard verzekering met enkele aanvullende paketten. Vooral op de aanvullende paketten is de korting aanzienlijk op de basisverzekering inderdaad iets van 10%. Ik heb eind vorig jaar ook de andere verzekeraars bekeken waar je op andere manieren korting kreeg maar dit was nooit zo goed als de combinatie vergoeding/premie die er nu is.
@aaten. Alhoewel de oorspronkelijke vraag gericht is aan overstappers, meen ik niet erg off-topic te gaan wanneer ik je vraag of je de zorgverzekeringen met een vergelijkingssite hebt vergeleken (en welke vond je het beste), óf hebt je zélf verzekeraarsites opgezocht?

Ikzelf ben overigens niet overgestapt omdat ik erg beperkt werd door mijn eis voor een resitiutiepolis te willen en dit niet via vergelijkers optimaal wordt aangeboden aangezien die nog steeds menen op prijs te moeten aanbieden. Tevens is service van mijn verzekeraar "tadellos".
Badge
Great information, I would recommend it to my friends for them to check out. Thanks for sharing! If you have more time, please visit: geometry dash

Reageer