Vraag

Onderzoek naar communities van zorgverzekeraars, wat is jouw mening?

Beste forumgebruiker,

Voor mijn afstuderen aan de Universiteit Twente, binnen de studie Communication Science, doe ik onderzoek naar de mate van deelname aan en de tevredenheid over het gebruik van social media van zorgverzekeraars. In het bijzonder gaat het over communities van zorgverzekeraars. Onderling.nl is een goed voorbeeld van een community van een zorgverzekeraar. Het onderzoek wordt uitgevoerd voor een onafhankelijk onderzoeksbureau en dus niet voor een specifieke zorgverzekeraar.

Hoe kan jij je mening geven?
Ik ben erg benieuwd naar uw mening als forumgebruiker. Uw mening kunt u geven door mijn online vragenlijst in te vullen. Het invullen van deze vragenlijst neemt maximaal 10 minuten van uw tijd in beslag en u zal mij er enorm mee helpen. Vast en zeker zult u vaker het verzoek krijgen een vragenlijst in te vullen. Dit onderzoek heeft echter een specifieke (kleine) doelgroep, waar u in valt. Voor dit onderzoek is de mening van de daadwerkelijke gebruiker van een forum namelijk erg belangrijk. Alle antwoorden worden anoniem verwerkt en onder alle deelnemers wordt een bioscoopbon verloot.

Resultaten
Beknopte resultaten van het onderzoek zullen, daar waar mogelijk, gepubliceerd worden in het forum. 
Als u niet heel actief bent op het forum, kunt u de vragenlijst ook invullen.

De vragenlijst kan je vinden onder de volgende linkhttp://www.thesistools.com/web/?id=326345

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Mo Cornelisz

0 reacties

Geen reactie

Reageer