Vraag

Het overstap-circus is weer begonnen

• 3 december 2014
  • 2 reacties
  • 743 Bekeken

Badge +2
In de afgelopen weken kreeg ik diverse spam-emails van zorgverzeraars en vergelijkings-sites.
Er werd aangeraden om over te stappen met als lokkertje een extra korting op de premie en/of een geschenk.
Ik heb niets tegen een jaarlijkse vergelijking om te zien of je ergens anders beter uit bent, maar het aanbieden van kortingen en/of geschenken moet door de verzekeraars worden betaald en komen dus uit de premie van de bestaande cliënten van die verzekeringen.
Ik hoop dat de FBTO daar niet aan mee doet?

2 reacties

Beste Roelof,

Wij doen daar niet aan mee! Geen extra korting en/of geschenken bij overstappen. Wij gaan uit van onze eigen kracht! We hebben een mooi product met de unieke mogelijkheid om tijdens het jaar modules aan te zetten. Dit in combinatie met een scherpe premie en uitstekende service zal mensen vanzelf over de streep trekken.

Wat vind jij van onze zorgverzekering en de aanvullende modules voor 2015?

Arjan
Badge +2
Arjan,

Bedankt voor je antwoord; ik ben blij dat de FBTO geen overstappremies etc. aanbiedt aan nieuwe klanten.

Op je vraag wat ik vindt van de aanvullende modules:
- goed dat je ze kunt aanzetten wanneer je wilt
- voor mij mag de keuze tussen modules nog worden uitgebreid; als oudere alleenstaande heb ik niets aan sommige delen van een module.
- Ik ben blij met de mogelijkheid via de extra-zorg module waardoor je assistentie van Royal Doctors kunt krijgen; ik ben veel in het verre buitenland en deze
  mogelijkheid (alleen aangeboden door de FBTO) maakt dat ik me geruster voel. Ik heb er echter nog nooit gebruik van hoeven te maken en dat hou ik graag zo.

Reageer