aanvullende verzekeringen tandarts

• 16 maart 2014
  • 1 reactie
  • 617 Bekeken

ik heb mijn tandarts verzekering laten verhogen en mijn laatste tandarts rekening werd niet vergoed van 200 euro. ze vertelde dat het niet vergoed werd omdat ik boven mijn maximum vergoeding uitkwam. Dus ik gaf aan dat ik het verhoogd had. Nu word er mij dus verteld dat het een tijd nodig heeft voordat het dan pas geld. Waarom vertellen ze dat er telefonisch niet bij, nee je kan hem altijd verhogen en dan word het gewoon vergoed want dat is met alle verzekeringen zo. Module aansluiten of verhogen dan ben je gelijk verzekerd. Maar dat is dus niet zo. Nu zit ik met een hele hoge rekening die ik zelf moet betalen maar wel al een aantal maanden de verhoging van de tandarts verzekering betaald.

1 reactie

Hallo bimaroos en welkom op dit forum,

Allereerst de vraag wie is "ze"?  Is dat FBTO of een andere verzekeraar?

Het is voor jou  nu wel achteraf.......maar ik pleideer er al een tijdje voor, om bij "adviesen" altijd eerst naar de naam van de adviseur te vragen, van een  "ze"  wordt dan een echte en verantwoordekijke persoon uit het call-center, die dan ook niet meer kort door de bocht zomaar iets uitlegt, omdat hij/zij weet persoonlijk erop te kunnen worden afgerekend. Met dat aan- en uitzetten en verhogenbij FBTO  zijn er veel klachten omdat de meesten er pas achteraf achterkomen dat het niet zo werkt als in de reclame "eventjes" wordt uitgelegd.

Het juiste antwoord waarom je het verkeerd begrepen hebt komt via Onderling.nl, dat van FBTO is, maar die op zondags niet aanwezig zijn. Dus nog even geduld a.u.b. Je kunt ook nog eens meteen en preciezer bij FBTO of een andere verzekeraar nahaken..........en vergeet deze keer niet naar de naam van de partner te vragen!

Reageer