Slechte dekking woonhuisverzekering

• 24 mei 2014
  • 2 reacties
  • 832 Bekeken

Bij FBTO ben je niet verzekerd indien je een scheur/ barst krijgt in een bad, wastafelblad, keukenkastdeur, keukenwerkblad of iets dergelijks, als gevolg van iets per ongeluk uit je handelaren vallen.
ik vind dit een kwalijke zaak, een klein ongeluk zit  in een klein hoekje.
bij heel veel verzekeringsmaatschappijen valt dit onder opstalverzekering( aard- en nagelvast) net zoals CV- installatie.

Ook een een tablet die van de bank of tafel valt wordt niet vergoedt.
er wordt meer niet vergoedt dan wel! Heel veel maatschappijen laten dit al onder de inboedel vallen!

wordt hoogste tijd dat FBTO mee gaat  in de tijd!!

2 reacties

Hallo Messi,

Uit je topic begrijp ik dat jij op zoek bent naar een "all risk" dekking voor zowel de inboedel als woonhuisverzekering. Zou je dit als aanvulende module op de verzekering willen zien? Of vind je dat dit standaard verzekerd moet zijn? Waarom vind je dit? 

In dit topic is al eerder een discussie gestart over een "all risk" verzekering. Misschien leuk om ook de mening van andere communityleden te lezen 🙂
maakt mij niet zo veel uit hoe dit geregld is, als er maar een fatsoenlijke dekking is!
een ongeluk zit in een klein hoekje, en als er nu iets per ongeluk gebeurt valt heel veel niet onder de dekking bij jullie!
dus betaal je premie en je hebt er niks aan want er is maar heel weinig gedekt!
als je nu een oplichter zou zijn, maar als je bijna tot nooit geen schadeclaims indient, ben je uiteindelijk de slachtoffer van FBTO!

Reageer