Vraag

Leegstaand huis/pand extra verzekeren?

• 26 maart 2013
  • 3 reacties
  • 1099 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Inmiddels is het aan de orde van de dag.........leegstaande huizen, winkels en zakenpanden

Maar.........bent u dan volgens uw polis wel opstalverzekerd? 
Lees uw polis erop na, vraag uw tussenpersoon óf uw verzekeraar, want het zal je toch niet gebeuren........

http://verzekeringsblog.com/van-leegstaande-panden-moeilijk-verzekerbaar/lezen

3 reacties

.......en wie denkt er nu bij het leegstaande huis aan de aansprakelijkheidsverzekering?

VRAAG aan FBTO (voor zover er meegelezen wordt): Wanneer een klant met een woonverzekering (opstal+inboedel) heeft aangegeven, dat hij/zij is verhuisd, maar het oude adres nog wil meeverzekeren, wordt hij/zij dan gewezen op de risoco's van de voor het oude adres niet meer lopende aansprakelijkheidsverzekering?

Leegstaande woning, gevolgen voor uw verzekeringen | VvAA
.......en wie denkt er nu bij het leegstaande huis aan de aansprakelijkheidsverzekering? VRAAG aan FBTO (voor zover er meegelezen wordt): Wanneer een klant met een woonverzekering (opstal+inboedel) heeft aangegeven, dat hij/zij is verhuisd, maar het oude adres nog wil meeverzekeren, wordt hij/zij dan gewezen op de risoco's van de voor het oude adres niet meer lopende aansprakelijkheidsverzekering? Leegstaande woning, gevolgen voor uw verzekeringen | VvAA

Hi Hansje,

Ik heb het voor je uitgezocht. Bij FBTO is schade door onroerende zaken verzekerd zolang de woning in bezit van de verzekerde is, ook al woont deze er niet meer. Dit is opgenomen in de polisvoorwaarden.
.......en wie denkt er nu bij het leegstaande huis aan de aansprakelijkheidsverzekering? VRAAG aan FBTO (voor zover er meegelezen wordt): Wanneer een klant met een woonverzekering (opstal+inboedel) heeft aangegeven, dat hij/zij is verhuisd, maar het oude adres nog wil meeverzekeren, wordt hij/zij dan gewezen op de risoco's van de voor het oude adres niet meer lopende aansprakelijkheidsverzekering? Leegstaande woning, gevolgen voor uw verzekeringen | VvAA

Hi Hansje,

Ik heb het voor je uitgezocht. Bij FBTO is schade door onroerende zaken verzekerd zolang de woning in bezit van de verzekerde is, ook al woont deze er niet meer. Dit is opgenomen in de polisvoorwaarden.

Bedankt Leah. Een pluspunt voor FBTO (hartje). Bij mijn verzekeraar dus niet!

Reageer