Catastrofeverzekering

• 8 april 2014
  • 2 reacties
  • 759 Bekeken

Er bestaat een verzekering om schade aan je woning door bijvoorbeeld overstromingen, aardbevingen en bommen uit de tweede wereldoorlog te verzekeren. Met deze catastrofeverzekering kun je de woning verzekeren tot een bedrag van €75.000,- voor een premie van €215 per maand.

Zou jij een catastrofeverzekering afsluiten? Waarom wel/niet?

2 reacties

Type in bij ZOEK OP TREFWOORD  "overstroming"........ op deze site en alle al eens eerder besproken ellende komt opnieuw voorbij........
afgezien nog van de negatieve kommentaren onder het door Francien geplaatste bericht.

!!Opvallend bij deze verzekeraar is, dat de Vereniging Eigen Huis als partner genoemd wordt.

Lees ook eens het commentaar van de VEH zélf over catastrofeverzekeringen............ik ben heel verbaasd over de tegenstellingen.

Persbericht ? Vrijwillige en concurrerende overstromingsverzekeri...

Voor mij nog steeds géén catostofenverzekering! (zie eerdere Topic))
Badge +2
overstomingen en bommen uit oorlogen zijn m.i. risico van de overheid.
Dus zij moet dit gaan vergoeden. Dit systeem heeft tot gevolg dat heel NL. gaat mee betalen
vind ik heel sociaal.
Aardbevingen is risico waar niemand schuldig aan kan zijn of het moet ook hier weer de overheid zijn die wonen heeft toegestaan in aardbevings gebieden.
Europees noodfonds??
Dan nog terrorisme. is vaak politiek getint en dus risico overheid.
Kort om, niet door de consument verzekeren maar door de overheid en naar billikheid schade uitbetalen.
Overigens zijn de aardbevingen in Groningen veroorzaakt door de gaswinning en moet de gaswinner , dus de weer de overheid de schade vergoeden.
Nu nog een rechter die dat gaat uitspreken.

Reageer