Vraag

Lentekriebels! Met de caravan op vakantie!

• 4 april 2013
  • 6 reacties
  • 1063 Bekeken

Reputatie 3
Ben je een enthousiaste caravanner? Dan zullen er ongetwijfeld zo langzamerhand de lentekriebels bij je ontstaan en het verlangen om er weer heerlijk met je caravan erop uit te trekken. Natuurlijk zullen er dan wel eerst nog wat zaken gecheckt moeten worden, zoals bandenspanning, remmen en andere zaken.

Ga jij ook alleen met de caravan op vakantie na een voorjaarscheck en met een goede caravanverzekering?

6 reacties

Geachte mevrouw Fokelien,

Thema-inhoudelijk heb ik hierover geen mening, daarentegen valt het me op, dat u, ondanks het uitgebreide Topic over het tutoyeren bij FBTO en de praktijk van uw collega's, niet (meer) in de gebruikelijke jij-vorm schrijft...........heeft u nu zelf óók last van lentekriebels? of is dit een actuele beleidsverandering? misschien het begin van spontane vergeetachtigheid? of bent u, met uw vele blauwe dienstjaren, nu in de gewaardeerde FBTO-directietop terecht gekomen en dus een FBTO-top-autoriteit?  :)

Ik wens je én jouw collega's in ieder geval een duidelijke voortzetting van de zojuist begonnen nieuwe-leden-toeloop en nog meer succes met het gehele Onderling-project.

Hoogachtingsvol........

Hansje ;-)

https://forum.onderling.nl/verzekeringen-algemeen-5/fbto-spreekt-klanten-a-oejea-481/

***.......en lezers, vergeet niet nog te vertellen of u met/zonder voorjaarscheck en een goede caravansverzekering op vakantie gaat!!
Reputatie 1
Mevrouw Fokelien had inderdaad last van de lentekriebels! Ik heb het topic weer veranderd in de je/jij vorm. Bedankt voor de scherpe reactie Hansje!
Tegenvraag uit nieuwsgierigheid ondanks het feit dat ik geen "sleurhut" heb.........

Wanneer caravans gedurende het zomerseizoen op een camping worden geïnstalleerd als weekendhuis en dus alleen van en naar een stalling worden gebracht.........maakt dat voor het verzekeren dan een verschil met drie weken Frankrijk?
Reputatie 1
Dag Hansje!

Excuses voor het late antwoord. Je kunt bij FBTO er voor kiezen het zogenaamde rijrisico niet te verzekeren. Je betaalt dan ook minder premie. Het is (nog) niet mogelijk om het rijrisico alleen voor een dergelijke rit te verzekeren. Dus, ja, dit maakt zeker een verschil! 😃
Dag Hansje!

Excuses voor het late antwoord. Je kunt bij FBTO er voor kiezen het zogenaamde rijrisico niet te verzekeren. Je betaalt dan ook minder premie. Het is (nog) niet mogelijk om het rijrisico alleen voor een dergelijke rit te verzekeren. Dus, ja, dit maakt zeker een verschil! :D

Alweer een gaatje in de markt ontdekt.........twee ritjes vrij per jaar als welkomcadeau.
Maar dat is een Topic van de collega Lies die nog steeds verliefd is: Cadeaus van uw verzekeraar.........
..........volgens mij is mostertpot een actieve caravanner.........en heeft hierover een mening?

Reageer