in een dronken bui besluit een vriend naar ons toilet boven te gaan omdat het toilet beneden bezet is. Nu was ons toilet boven iets gammel. Logées melden we altijd even dat ze voorzichtig moeten doortrekken omdat er 1 schroef doorgeroest was en de dekplaat scheef kan trekken.
Meneer was daar dus niet van op de hoogte, trekt de boel scheef met als gevolg dat het volledige binnenwerk afbreekt en toilet door blijft lopen omdat de vlotter niet meer functioneert. Hier komen we dan natuurlijk pas achter als ze al weg zijn.
Geen probleem dachten wij, AVP inschakelen en dan is het afgedaan. Maar tot onze verbazing kregen we melding van deze persoon dat hij "weigert te claimen omdat het toilet al kapot was"
Omdat het een onderdeel van een vriendengroep betreft willen we de relatie niet op de spits drijven ,maar volgens de loodgieter kan het wel eens een duur geintje worden omdat de leverancier mogelijk geen onderdelen meer heeft. Heb ik mogelijkheid dit op mijn eigen AVP te zetten (ik zag dat logees zijn inbegrepen in mijn dekking, maar alleen als ze het niet zelf kunnen verhalen), of eventueel op mijn opstal?
Tussenpersoon is er ook al mee bezig maar ik zit er mee in mijn maag en hoop op snel antwoord