Voor luie verzekerden......wakker worden!

• 10 april 2014
  • 1 reactie
  • 754 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Inmiddels is er een lange rij van verzekeringsvergelijkers op de markt. Ze hebben uiteindelijk hetzelfde doel, de consument via een blog, een bericht, een artikel naar een vergelijking van een verzekering te verleiden. Verzekeraars staan er zonder eigen actie bij en moeten er als buitenstaanders naar kijken (en betalen)!

De lezer die op de uitnodiging onder aan een artikel ingaat om een verzekering te vergelijken, moet nu tot overstappen geanimeerd worden, want pas dàn begint het geldverdienen voor de vergelijkingssite. Provisies van € 20,- tot € 70,- liggen in de markt en worden door de gelukkige verzekeraar overgemaakt naar de betreffende site-bezitter. Vaak krijgen de verlokkers zelfs jaarlijks deze provisie zolang u bij dezelfde verzekeraar blijft! Dat is dan erg gemakkelijk geld verdienen, maar juist daarom blijven er steeds nieuwe verlokkers komen!

Met een nieuwe strategie en een nieuwe naam (voorheen verzekeringssite.nl) is er vandaag weer eentje bijgekomen..........met een oproep aan verzekerden, die te lui zijn om zich met het verzekeren te bemoeien, maar er wordt gelokt met "besparen" en dus..........stinkt er menige consument toch weer in over te stappen............is deze luiaard voor jullie nu óók een (in)stinkdier?

Met welke vergelijker heeft u tot nu toe goede/slechte ervaringen opgedaan?
En is hoyhoy.nl (goed) bij u "aangekomen"?

http://www.marketingtribune.nl/bureaus/nieuws/2014/04/hoyhoy.nl-zet-verzekeringsmarkt-op-zn-kop/index.xml?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

**Sinds juli 2012 heeft het Britse BGL Group een meerderheidsbelang van 85 procent in Verzekeringssite.nl. BGL Group is een onafhankelijke distributeur van verzekeringen en heeft in Engeland en Frankrijk succesvolle financiële webshops.

1 reactie

vervolg   "(IN-)STINKER............"

Jawel, ik heb mijn lopende autoverzekering vandaag eens vergeleken via de nieuwe luiaard-vergelijkeingssite HOYHOY.nl. Ze hebben inderdaad een behoorlijke korting op autoverzekeringen uitgehandeld en waren daardoor een paar tientjes goedkoper dan mijn huidige verzekeraar, maarrrrrrr..............

waar zou ik bij het overstappen "ingestonken" zijn?..........
Het is de verplichte reparatiegarage die mij noodlottig zou zijn gaan worden, want indien ik naar mijn
eigen-merkgarage zou gaan, wordt het eigen risico met € 500,- verhoogd. Nog helemaal afgezien van de kwaliteit van die verplichte garage die niet in mijn buurt is en géén orginele onderdelen op voorraad hebben.....dus wachten op de koerier......en/of de volgende dag terugkomen. Vraag  daarom naar de mogelijkheden van een uitleenauto en/of de evtl.meerkosten voor een taxi!!

Goedkoop tóch duurkoop?

Probeer het ook eens en plaats je bevindingen op Onderling.nl.  Hier of bij autoverzekeringen. We willen er sámen iets over opsteken! Het mag natuurlijk ook een andere vergelijkingssite zijn..........

De ijdele hoop, dat er ooit eens een Onderling-moderator actief gaat deelnemen aan discussies kunnen we bij dit thema wel vergeten, want FBTO maakt gebruik van de diensten van vergelijkingssites en is er dus klant en met zakenpartners moet je "netjes" omgaan.

**(Ik ga een poosje op Onderling-vakantie.......mèt de auto!.......en mijn oude, duurdere verzekering!)

http://www.hoyhoy.nl/?ref=goBedrijfsnaam_Nieuw_1_hoyhoy.nl&gclid=CLavq_-u2L0CFWoCwwodB34A5w

Reageer