Verzekeringsagenten in top 5 minst vertrouwde beroepsgroep

• 6 juni 2014
  • 2 reacties
  • 587 Bekeken

Verzekeringsagenten staan in de top 5 van minst vertrouwde beroepsgroepen in Nederland. Slechts 32% van de Nederlanders vertrouwt deze beroepsgroep. Alleen politici doen het in de lijst slechter met 29 procent.

Vertrouw jij verzekeringsagenten of sluit jij liever je eigen verzekering af

2 reacties

Ik sluit al jaren mijn eigen verzekeringen af. Gelukkig ben ik in de positie door mijn werkervaring dat ik er enigzins 'verstand' van heb. Daarbij weet ik hoe ik voorwaarden moet vergelijken en ben ik bereid iets meer te betalen en dus niet alleen op basis van prijs te vergelijken.

Vaak zijn het toch wat 'gladde jongen' die verzekeringsagenten. Een goede en betrouwbare agent vinden is nog een hele kunst. Er wordt heel veel aan de voorkant gedaan om polissen te verkopen. Tot toezeggingen aan toe, die bij schade nooit en te nimmer kunnen opgaan.

Transparantie is een schitterend woord,  helaas blijft dat lastig in de jungle van verzekeringen.

Tip: lees jezelf goed aan. Kom beslagen ten ijs en ken je voorwaarden. Alle voorwaarden tot detail doorspreken is immers niet te doen.
Usually I don't go for local Insurance companies. In my point of view, International insurance companies does provide a better and safe services. I had a contract with TPL insurance which was ended last year. They were trust-able in this manner they don't increase their taxes after 6 months. It's more like a Domain service for your website similarly you choose your insurance. Furthermore, Domain have a lot of plans which you can chose according to the type of your websites whether its academic more like essay writing service in UAE or either an E-Commerce store.

Reageer