Ruimtevluchten nu ook te verzekeren

• 14 december 2012
  • 3 reacties
  • 638 Bekeken

Reputatie 1
Verzekeringsmakelaar Aon Risk Solutions heeft samen met Space Expedition Corporation (SXC) een verzekeringspakket gemaakt voor toekomstige deelnemers aan commerciële vluchten met het ruimtevliegtuig Lynx. Dit vond ik online. Het is natuurlijk goed voor te stellen dat soort 'uitjes' normale vakantiebestemmingen worden.

Denk jij dat verzekeraars hier nu al op in moeten spelen?

3 reacties

Uiteraard heb ik hier ook geen kennis over of van. Het is allemaal nog te nieuw en het is nog maar de vraag of dit een grote vlucht gaat nemen. Ik bedoel dit in de figuurlijke betekenis. En wat ga je verzekeren dan? Het risico dat je fototoestel onderweg beschadigt raakt? Ga je reispolissen afsluiten? Verzekeren proviciale verzekeraars in Nederland ook al vliegtuigen tegen het crashen? Zo ja, dan kun je het overwegen. Zo nee, dan moet je dat niet doen.

Ik denk dat je hier als particuliere direct writer helemaal niet over moet nadenken. Als er een markt voor is dan komt die van zelf. Maar het komt me voor dat dit meer klussen zijn voor Lloyds dan voor FBTO.  
This application are update new version in 2019 Showbox apk download you can simple to install in your window mobile.
Badge
Thank you for posting such a great article! I found your site perfect for my needs. It contains interesting and useful posts for me. Please continue to uphold. Thank you for this great article.
vex

Reageer