Vraag

Pretparken weer prijziger

• 2 mei 2013
  • 3 reacties
  • 702 Bekeken

Reputatie 3
Grote pretparken in Nederland worden steeds duurder meldt de telegraaf. Dit seizoen is de entreeprijs gemiddeld 6 procent hoger dan in 2012. Dat blijkt uit onderzoek van Uitmetkorting, die een 20-tal parken onder de loep nam.

Een dagje uit met je gezin is duur genoeg. Zou jij een verzekering afsluiten als je hierdoor (kortings)kaartjes krijgt voor een pretpark? 

3 reacties

Nog geen reacties Fokelien, helaas.....

Misschien hoort de vraag ook eerder bij de al bestaande Onderling-Topic over cadeaus van uw verzekeraar?

Ik ga ervan uit, dat je deze vraag misschien persoonlijk hebt geformuleerd en geplaatst, maar niet alleen hebt uitgezocht en dit eerder een resultaat is van teamwork........Mijn allereerste en spontane ingeving bij het lezen van deze vraag was: "de doorsnee burger heeft inmiddels wel andere zorgen dan zoiets. Hiermee kilt Onderling mogelijkerwijze zélf het interesse aan Onderling!"

Nu ik een tijdje heb gewacht, krijg ik door het niet reageren, ook een eerste bevestiging, dat jullie door de crisis gedwongen, iets andere vragen zullen moeten gaan stellen. Neem samen de reacties op de vraag en antwoord site "mijn geld" van Marie van Gaalen eens door.........en je begrijpt meteen wat ik hiermee bedoel. Veel mensen zijn werkelijk in hun leven "am Ende" en daarbij spelen pretparken en cadeaus van verzekeraars allang geen rol meer.

NB. Ik hoef natuurlijk niet op jullie winkel te passen.........maar jullie zélf vragen "wat zou jij doen als je FBTO was" en van dat aanbod maak ik hier dus gebruik....

Annemarie van Gaal : Antwoord van de dag : Mijn Geld
Reputatie 1
Hoi Hansje!

Ik snap dat je van mening bent dat dit goed in het bestaande topic zou passen. Deze vraag is specifiek, en daarom is ervoor gekozen om dit in een apart topic te plaatsen.
@Jelle en Fokelien

Hier zou ik eerder een slechtweerverzekering afsluiten, want er was al geen lente
.....en of er een zomer komt? 😃

Reageer