Kunnen verzekeraars ook grappig of behulpzaam zijn?

Toon eerste bericht

884 reacties

Convenant zorgfraude

Breed convenant tegen fraude in de zorg | VerzekeringsBlog
Pasgeboren baby's doodmaken?

Artsen zwijgen over levensbeëindiging pasgeboren baby :: nrc.nl
Berlusconi komt overigens nooit in de gevangenis....
omdat hij zelf een wet heeft gemaakt,
waardoor 70-jarigen en ouder......
niet meer de gevangenis in hoeven!!

B. is 76 jaar oud.......het recht op z'n Italiaans!

Berlusconi veroordeeld tot een jaar cel in afluisterschandaal - Nieuws - VK
Inspiratie.......voor zelfstandigen

Vereniging Achmea organiseert een themabijeenkomst voor ZZP-ers en MKB ondernemers.
"Samen sterk! Netwerken, samenwerken en coöperatief ondernemen".

17 april 2013 in Zeist

Vereniging Achmea
Reputatie 1
Zoals je kunt zien zijn de grotere topics van hansje samengevoegd. De inhoud van deze topics bestaat voornamelijk uit interessante links. Daarom zijn ze in dit topic bij elkaar geplaatst. Lees ze vooral door!
Zoals je kunt zien zijn de grotere topics van hansje samengevoegd. De inhoud van deze topics bestaat voornamelijk uit interessante links. Daarom zijn ze in dit topic bij elkaar geplaatst. Lees ze vooral door!

Jullie kunnen nu wat mij betreft de bijnaam "GURU" ook nog vervangen door "CHAOOT" (de thema-links zijn worden nu zonder enige samenhang allemaal achter elkaar geplakt).
Het toevoegen van verdere ontwikkelingen per thema is niet meer mogelijk.......dus einde verhaal!

Jullie kunnen nu wat mij betreft de bijnaam "GURU" ook nog vervangen door "CHAOOT" (de thema-links zijn worden nu zonder enige samenhang allemaal achter elkaar geplakt).
Het toevoegen van verdere ontwikkelingen per thema is niet meer mogelijk.......dus einde verhaal!

Ieder "Hansje-Topic" dat hier geparkeerd wordt is voor mij niet meer direct aan te peilen om nieuwe berichten eronder te kunnen plaatsen, waardoor het éénmaal begonnen verhaal niet meer geactualiseerd kan worden. Zelfs het traceren d.m.v. zoekwoorden uit een topic schijnt niet meer te werken. De Topic "fraude" is daardoor (als voorbeeld) niet meer toegankelijk en niet meer te traceren, alhoewel het een verzekeringsgerelateerd item was.

Het feit, dat er niet één van de toch vele lezers protesteert, is voor mij een duidelijke aanwijzing, dat "Hansje-Topics" geen meerwaarde leveren. Jammer, voor geïnteresseerden (met weinig tijd), dat het voortdurende berichten van actuele verzekeringsgerelateerde items die door anderen op het internet geplaats werden, hiermede stopt. Mijn idee was, om "het verzekeren" breder op te zetten, maatschappelijke relaties aan te tonen en "het verzekeren" niet geïsoleerd te behandelen. Marketing, werk, belasting, advies, winst en verlies, sparen, vrouwen/mannen, claimafhandeling, de overheidsinvloed enz. het hoort allemaal in het maatschappelijke totaalpakket.

Ik wens jullie en de community met "deze vernieuwing" veel succes, maar mijn zoek-en-plaats-service is hiermede beëindigd. "Fraude" past niet onder de titel "Kunnen verzekeraars ook grappig of behulpzaam zijn", "Wat doet úw verzekeraar voor onze maatschappij"  en alle andere verplaatste thema's evenmin.

Hans(je).
Nog steeds met het persoonlijke motto "Samen beter worden"!

.....en dit soort nieuwtjes moeten de lezers dus voortaan zelf ergens vinden:

http://allesoverdepolis.nl/
Die actuele vraag moest ik toch even kwijt......onder grappig.....

Wie is er nu oranje-gezinder.......de ING of de Nationale Nederlanden?
.....en waarin heeft het rijke vorstenhuis de meeste aandelen?

Koninklijk dubbelportret op gebouw Nationale Nederlanden foto 344173 | nufoto.nl | De laatste nieuwsfoto's zie je het eerst op NUfoto.nl!
............of tóch de ING?

http://www.eufin.nl/al-het-nieuws/13/30333-ing-organiseert-oranje-bankconcerten-op-koninginnedag
Deze verzekeraar heeft zelfs de naam in gebruik.......

Oranje verzekeringen - Pleziervaart
Joup en de oranje WA.......Willem Allexander of.......WA-verzekering?

Bitter Oranje :: nrc.nl
Met 20%-korting op álle verzekeringen?
Oranje wordt steeds leuker.........

Verzekeringen - OranjePas .: Het voordeel is voor U! :.
De Koninklijke Bond.......biedt óók verzekeringen aan......
met Beatrix als boodschapstér

Verzekering
Koninklijke behandeling gegarandeerd bij déze verzekeraar.......

Queens, de vrouwelijke kijk op verzekeren - Queens in de Pers > Koninklijke behandeling voor alle 'Queens of the Road'
Uitgerekend de Koninklijke Nederlandse Automobiel Club verzekeringen, doet niets met oranje.........

Verzekeringen ? KNAC
Uitgerekend de Koninklijke Nederlandse Automobiel Club verzekeringen, doet niets met oranje.........

Verzekeringen ? KNAC

..............alhoewél Prins Bernhard de laatste beschermheer is geweest......!!
Leuke (agressieve) actie van Centraal Beheer vandaag.......

Wedden.....

Wij durven te wedden dat onze inboedelverzekering goedkoper is dan die van u! Gaat u de weddenschap aan?

De weddenschap: altijd prijs!
Als u meedoet heeft u altijd voordeel. En het kost u nog geen 3 minuten van uw tijd.
Speelt u mee?  

Ja, ik durf de weddenschap aan.........
Hierop heb ik dus niet geklikt.......

Mijn antwoord was in de strekking van:

Nee, beste Centraal Beheerders, ik ga deze weddenschap niet aan........want daarvoor moet ik eerst de kleine lettertjes van de voorwaarden gaan vergelijken....óók weet ik niet uit m'n hoofd óf ik een gecombineerde inboedel+opstalverzekering, dus een slimmere woonverzekering heb.....dit toch wel leuke marketingidee is voor mij niet positief en betaal ik misschien iets te veel........helaas!

Met vriendelijke groet aan de marketingafdeling......Hans(je)!

(IK HEB DE PEST AAN MIJN VERZEKERINGSORDNER, dát heb ik maar niet geschreven)!
"Even Apeldoorn bellen" was weer actief
als u het gemist had......buienradar gehackt

Buienradar ‘hack’ blijkt stunt Centraal Beheer Achmea - Nieuws - Adformatie
De aardigste verzekeringssite die ik ooit ben tegengekomen...............

AardigZeker de hoogste online kortingen tot 25% dus de goedkoopste
Ik heb nooit "geen brief van FBTO" gehad
deze grap was me dus ontgaan......

Werk - Geert Ploeger
Verzekeraars kruip eindelijk eens uit je schulp........

De zoekfunctie herkent het steekwoord "Boxpark" niet, maar ik heb vorig jaar in een Topic geattendeerd op de ontwikkeling van een inspirerend eventcentrum op het NDSM-terrein in Amsterdam-Noord. Voorheen nog een onfris krakerscentrum maar inmiddels gelegen tussen de studio's van MTV met het HEMA-kantoor en Red Bull als buren en een scheepshal vol met kleine creatieve bedrijfjes. De "gouden kust" van Amsterdam gaat hier ontstaan. Het nieuwe mall-weekend-shoppen zou mogelijk gemaakt worden met inzet van luxe omgebouwde zeecontainers'. Grote retailmerken konden bereids gecontracteerd worden naar het voorbeeld van een reeds bestaand boxpark in Londen. Door het buitenterrein én een mega-grote oude scheepshal te gebruiken, werd het grote nadeel van het retail-experiment in Londen, namelijk de (barre) weersomstandigheden, als gezellige vierkante passage overbrugd.

Mijn idee om aan dit eventcentrum een verzekeraarsinfocentrum toe te voegen om deel te nemen aan het "gebruis" werd voor zover ik het kon registreren, door tenminste één verzekeraar in overweging genomen, alhoewel ik als gebruiker met deze tip eigenlijk álle verzekeraars, vertegenwoordigd door het Verbond van Verzekeraars, bedoelde. Inmiddels heb ik begrepen, dat zulke samenwerkingsvoorstellen absoluut tot het rijk der utopiën behoort in de verzekeringsbranche.

Inmiddels is echter het gehele Boxparkplan (voorlopig) in de vrieskast gedeponeerd, want de ingestorte retailmarkt heeft in de crisistijd geen speelruimte meer voor dit soort experimenten. Deze, nóg insiderinformatie, wilde ik als laatste post op deze Topic nog hebben medegedeeld. Jammer! ....maar toch....een half jaar na deze sprankelende kans voor de branche om zich aan het publiek te kunnen tonen, opende de Nationale Nederlanden hun verzekeringscaffee onder in het eigen gebouw en bieden hier laagdempelig met Douwe Egberts samen een contactmogelijkheid voor de aan verzekeringen geïnteresseerde burgers, die het gebouw ánders waarschijnlijk alleen maar samen met de belbus-redactie van het VARA-programma Kassa of met TROS-Radar zouden hebben betreden.............

Misschien is er nog hoop dat verzekeraars communicatiewinkels gaan openen. TIP: er komen steeds meer bibliotheken vrij om aan te huren van de naar inkomsten snakkende gemeentes. Het is dus naast een imageproject, óók een MVO-project, een positieve geste van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Staat er in uw doelgebied geen bibliotheek ter beschikking?.........google dan eens op "pop-up-winkel" + een stadsnaam, om de leegstaande winkelruimte in de bekende nederlandse winkelstraten (goedkoop) te kunnen huren en de winkelende burger laagdrempelig, antwoorden te kunnen gaan geven op al zijn verzekeringsvragen.......en houd nu eens op, met die (stomme) tv-spotjes, zo vaak hoeft niemand achter elkaar naar de WC.

Kom uit jullie paleizen en ga de straat op, waar de klanten shoppen, koffie drinken en communiceren en ontwikkel de producten van overmorgen interactief met hen sámen................

Nieuwe ideeën liggen dáár voor het oprapen, maar je moet natuurlijk wél willen bukken!
Ik verspreid geen teksten meer op Onderling.nl.........jullie moeten zélf iets organiseren en hopelijk minder vaak tot ziens bij de kritische TROS- en/of de VARA-programma's!
Kreeg vandaag van FBTO een extra versierde verjaardagsgroet toegestuurd per e-mail. Leuk idee, bedankt!

Reageer