Is reclame van invloed op jouw keuze?

  • 3 mei 2013
  • 2 reacties
  • 734 Bekeken

Reputatie 1
Centraal Beheer heeft de afgelopen dagen fimpjes laten lekken van Anouk op een feest. De zangeres lijkt zich flink te misdragen. Dit blijkt nu een in scene gezette aanloop op hun nieuwe reclamecampagne.

Zijn dit soort ludieke reclames reden voor jou om voor een verzekeraar te kiezen?

2 reacties

Iemand die haar eigen droom heeft waargemaakt..........meer niet!
Centraal Beheer laat zich hier krampachtig misbruiken!


'Een van mijn dromen is altijd geweest om een keer in een commercial van Centraal Beheer te spelen. Zie hier het resultaat', schrijft Anouk.


Ik dacht spontaan..........zij krijgt nu mijn premiegeld!

Dus Jelle: NEVER! werkzaam met populistische spotjes, éérder met een constante boodschap op de lange termijn. Inmiddels is de "grappige boodschap" van de ooit zo stijve verzekeraars ook een instrument van andere verzekeraars geworden en is als unieke positie daardoor inmiddels onwerkzaam.
Wanneer deze knalharde boodschap van overspelige klanten de nieuwe trend gaat worden,
blijft er voor leuke filmpjes sowieso geen ruimte meer.......de prijzen worden bepalend!!

(waarbij er met hogere kwaliteit in Nederland toch niets valt te verdienen)


Word een overspelige klant ? Archief ? Columns ? Trosradar.nl

Reageer