Ik heb de pest aan......... en u?

• 21 maart 2014
  • 2 reacties
  • 634 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Het softwarebedrijf Invers, bekend van het huishoudboekje Cashflow.nl heeft een onderzoek gedaan onder consumenten naar de meest inpopulaire handelingen.

Nr. 1 - is volgens het onderzoek naar de tandarts moeten
Nr. 2 - de belastingformulieren invullen

Bij mij staan op Nr. 3  "financiële handelingen",  zoals het afsluiten van een contract met een (zorg-)verzekeraar..........

Hoe is dit bij jullie? Zijn er dingen waar je ook of zelfs nòg meer de pest aan hebt?

2 reacties

Het softwarebedrijf Invers, bekend van het huishoudboekje Cashflow.nl heeft een onderzoek gedaan onder consumenten naar de meest inpopulaire handelingen.

Nr. 1 - is volgens het onderzoek naar de tandarts moeten
Nr. 2 - de belastingformulieren invullen

Bij mij staan op Nr. 3  "financiële handelingen",  zoals het afsluiten van een contract met een (zorg-)verzekeraar..........

Hoe is dit bij jullie? Zijn er dingen waar je ook of zelfs nòg meer de pest aan hebt?

JA, nóg meer de pest krijg je aan een verzekeraar, die onterrecht, óók nog eens fouten maakt bij het afhandelen van je woekerpoliscompensatie bij de belastingdienst!!

Duizenden consumenten betalen onterecht belasting over compensatie woekerpolis| Consumentenbond
Ik zal vragen of deze posters tevens bij de tandartsen kunnen worden opgehangen........
leuker wordt het daardoor natuurlijk ook  niet!

maar......

dit initiatief brengt tenminste meer inzicht in het verzekeringsgebeuren dan de nietszeggende verzekeringsslogan
"fijn dat ik verzekerd ben!" van het Verbond van Verzekeraars.

Huisarts stimuleert patiënten polis te checken

Reageer