Hoe snel is jouw verzekeraar?

  • 29 april 2014
  • 2 reacties
  • 691 Bekeken

Reputatie 1
Deze twee marketeers zochten uit hoe verzekeraars om gaan met een geïnteresseerde klant. Dit deden ze via social media, mail en telefoon. Hieruit bleek dat de meeste verzekeraars snel reageren, maar dat social media toch het snelst was. Mail werd doorgaans binnen 2 werkdagen beantwoord. Een tweet werd in een enkel geval al binnen 10 minuten beantwoord.

Hoe snel verwacht jij dat je verzekeraar op je reageert? En met welk communicatiemiddel?

2 reacties

Ikzelf heb de ervaring, dat er inmiddels binnen twee dagen een reactie komt op de vaak van te voren aangevinkte klantgewenste manier per e-mail of telefonisch.
Reputatie 1
Hi hansje

Ik heb je reactie gewijzigd. Reden hiervoor is het off-topic zijn van een groot deel van je reactie. Dit lokt geen discussie uit over de reactietermijn van verzekeraars, en daarom is dit deel verwijderd.

Reageer