De toestand van de branche.....juli 2013

• 24 juli 2013
  • 5 reacties
  • 873 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ZONDER commentaar..........

een moedige........
analyse van een insider met voorstellen tot systeem-verbeteringen/aanpassingen
waarom staat dit niet in het nrc-handelsblad? gaat toch over consumentenbelangen.....?

tegelijkertijd een Telegraafartikel
klanten worden zowat van dom gehouden.......

http://www.telegraaf.nl/overgeld/consument/21757297/___Banken_moeten_klanten_wijzer_maken___.html

http://www.vvponline.nl/nieuws/56149

5 reacties

Jan Kees de Jager meldt zich terug over verzekeraars.........
De kanalen zijn inmiddels VERKOPEN of LUISTEREN!

Nieuws voor de verzekeringsbranche - AMweb
Reputatie 3
Hansje,

Dit betreft al een wat ouder topic waar je een tweede reactie op plaatst.
Waarover wil je discussiëren of welke vraag heb je aan de community?
Hansje,

Dit betreft al een wat ouder topic waar je een tweede reactie op plaatst.
Waarover wil je discussiëren of welke vraag heb je aan de community?

@Onderlingers. Voor mij is dit niet meer dan een update, een opfrissing......Kees de Jager weer in beeld! Ik wil(de) helemaal geen vraag stellen.....en dat ga ik dus ook niet doen! Wanneer jullie alle statements en nieuwsberichten óók nog willen gaan verwijderen, blijft er zo langzaam niet veel meer over........en er zijn al zo weinig actieven........

Met jullie drie reacties-belemmering is het overigens ook niet meer mogelijk.
Maar er zijn nog andere lezers..........laten die Onderling dan maar verjongen.....

I'm OUT!
Badge
You have to connect the online here update for audio device fix connect easily must be web users have to visit the site and get update here.
the capacity to look past the forefront of a development that is reshaping the American scene and the American economy so far as that is concerned is a genuinely Assignment Help - Assignmentspot great blessing. The obligation combination development and its present state in the present American economy is the subject of our audit today

Reageer