Configureren/samenstellen van je verzekering

• 14 november 2013
  • 3 reacties
  • 574 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Het is niet meer op één hand te tellen,

zovaak ik op Onderling heb gepleideerd voor het inhoudelijk zèlf-samenstellen van je verzekeringspolissen. De ex-moderator Marinus noemde het als allereerste in zijn Topic: matchen. Ik noemde het configureren, met voorbeelden erbij van een fiets of een auto configureren. Dus een uitgebreidere manier van bouwstenen aanbieden, zoals het beperkt soms met "modeules" word gedaan. Het trefwoord "configureren" is nooit meegenomen, dus zoek eens verder op "matchen" bij Onderling.. Remco van Onderling schreef toen, dat FBTO ermee bezig was en zou er nog over berichten.......(??).

De hele correspondentie met de voordelen voor de klanten had ik óók naar de Bond van Verzekeraars, Independer, de Verzekeringssite en o.a. naar de Consumentenbond doorgestuurd........met flauwe, afhoudende, enthousiaste of juist helemaal géén reacties zoals de Bond voor Verzekeraars, die binnenkomende e-mails niet eens bevestigt.

En nu dit....(link)....waaruit blijkt, dat het ijzer pas gesmeed kan worden wanneer het (gloeiend) heet is!

http://www.vvponline.nl/nieuws/56649

Wat vinden jullie ervan zèlf, door aanvinken, je eigen individuele polis te kunnen samenstellen? Bij iedere vraag wordt duidelijk uitgelegd wat de vóór en/of de nadelen zijn. Tenslotte ga je een contract afsluiten en moet vooraf de cosequenties kennen i.p.v. achteraf de voorwaarden doorzoeken!
De verzekeraars willen liever massa-polissen, maar óók klantvriendelijker worden!

3 reacties

Badge
I am here for the given you update of delete bing history search and clear the all way in system to secure brosing.
Badge
If people have many opportunities, they will have their own experiences, really hard
driving directions
Badge
Thank you for posting such a great article! I found your site perfect for my needs. It contains interesting and useful posts for me. Please continue to uphold. Thank you for this great article.
temple run

Reageer