Aanzetten modules

Badge +2
Vandaag zou ik een module aanzetten voor de maand december 2015. Echter dat kon niet via "mijn FBTO". Wel telefonisch wat na één keer doorverbinden ook lukt. Het kostte wel 15 minuten, met uitleg dat de module automatisch wordt uitgezet. Ik denk dat je het zo niet makkelijker maakt voor de cliënt.
1 Je zou voor het lopende jaar tot en met 30 november modules aan- moeten kunnen zetten.
2. Als je dus in november voor december een module aanzet moet je er aan denken dat je hem kennelijk niet zelf uitzet.
De huidige procedure kost dus veel tijd van klant en FBTO en is niet klantvriendelijk. Slel dat je de module wel zelf uitzet gaat hij dan automatisch aan. En gaat het inderdaad goed met het uitzettten. Je moet dat blijven nakijken enzovoort. Dus erg slecht deze procedure zoals die nu is.

1 reactie

Best Wirohuis,

Systeemtechnisch is het momenteel inderdaad even niet mogelijk om zelf een module in mijnFBTO aan te zetten per 1-12-15. Maar gelukkig zijn er meerder wegen naar FBTO. Dit mag ook per e-mail, facebook, whatsapp etc. Dat het telefonisch even heeft geduurd kan ik weinig over zeggen. Wel fijn dat het is gelukt.
We zijn op de hoogte dat klanten dit ook graag per 1-12-15 willen kunnen in mijnFBTO. Dat is ook onze wens! Ik hoop dat dit volgend jaar wel kan.

Arjan

Reageer