Welke Social Media gebruik jij?

We zijn heel benieuwd op welke social media jij actief bent. Laat een reactie achter en laat in de poll weten wat jij het liefst gebruikt..

16 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ik gebruik Facebook prive en Linkedin/Twitter zakelijk. Met name LinkedIN vind ik erg handig!
Reputatie 1
Badge +1
Leuk artikel op Frankwatching over hoe mensen LinkedIN gebruiken: Hoe gebruiken mensen LinkedIn? [infographic] - Frankwatching
Reputatie 1
Badge +2
Ook het artikel over Goole+ vs Facebook is erg interessant!
Reputatie 1
Ik gebruik alle sociale media, twitter, facebook, linkedin en sinds kort ook google+.
Ik maak gebruik van Twitter, FB, Hyves, LinkedIn en Google+
Reputatie 1
Badge +1
Hoe bevalt Google+? Wordt het een vervanging of aanvulling op Facebook?
Google+ ziet er op zich wel erg goed uit. De opzet is anders dan hyves en FB, maar wel gebruikersvriendelijk. Wat ik ideaal vind aan google+ is dat je je vrienden in kringen (lees groepen) kunt onderverdelen en dan per kring updates kunt bekijken. Kan je bij FB natuurlijk ook doen vrienden toevoegen in groepen, maar bij google+ staat het prominent op je overzichtspagina. Verder merk ik dat er nog regelmatig verbeteringen plaatsvinden. Of google+ een vervanging of aanvulling wordt op FB kan ik je nu nog niet zeggen. Op dit moment denk ik een aanvulling

Reputatie 1
Badge +1
Ja, die ´circles´ lijken me ook erg handig. Kan je dan updates die je zelf maakt en foto´s etc ook alleen voor specifieke groepen zichtbaar maken?
Klopt. Je kan per onderdeel aangeven voor welke kring je je updates en foto's/video's zichtbaar wilt maken. Reuzehandig!
Reputatie 1
Ik vind het wel jammer dat het nog niet helemaal is vrijgegeven. Maar zeker een sociaal netwerk om in de gaten te houden!
Twitter op 1... gelukkig 😉 Is ook mijn favoriet, by far. Heeft me veel gebracht.
Reputatie 1
Badge +1
vanmaanen schreef:

Twitter op 1... gelukkig 😉 Is ook mijn favoriet, by far. Heeft me veel gebracht.

@VanMaanen, ik was benieuwd wat Twitter je dan bijvoorbeeld heeft gebracht. Kan je daar iets van laten weten? Ben altijd benieuwd waar mensen Twitter exact voor gebruiken.
@SocialChicky, leuk om in dit forum topic de discussie over Google+ van een half jaar terug te lezen! Ondertussen hoor je er niks meer van en ik doe er zelf ook niks mee. Hoe is dat bij jou/bij anderen? Is Google+ (vooralsnog) geflopt of niet?
@Haiko Beetje late reactie, 4 weken geleden

. Google+ heb ik nog steeds, maar doe er ook niks meer mee. Voor mij is Google+ zeker geflopt. Ik vind er niks spannends aan. Daarnaast heb ik onlangs mijn hyvesaccount verwijderd, omdat ik het te kinds vond worden. Heb nu alleen nog maar Facebook, Twitter, LinkedIn, Youtube en natuurlijk het Google+ waar ik niks mee doe.
Reputatie 1
Badge +1
@SocialChicky, haha, laat maar wel een antwoord 🙂 Dank voor je reactie, herkenbaar!
Doe behalve beetje hyves bijna niets met social media. Los van de privacyrisico's vind ik het sop de kool vaak niet waard. Veredelde chatboxen waarop je zoveel mogelijk van jezelf mag vertellen. Vraag jezelf eens af bij al die gratis diensten: gebruik je het product of bén je misschien (deel van) het product van dit bedrijf?
Ik gebruik eigenlijk niets! Geldt dat ook ..... Ik moet ergens nog een-op-sterven-na-dood Hyves-account hebben en "natuurlijk" heb ik ook Facebook waar ik niks mee doe .... En nee, ik kom niet net onder een steen vandaan gekropen en ben ook geen 101 jaar oud ..... :):)

Reageer