Onderling.nl genomineerd voor de Financial Marketing Award 2012

Reputatie 1
Badge +2
Onderling.nl is genomineerd voor de Financial Marketing Award 2012. Mede dankzij de aanbeveling van communitylid hansje. Dit is natuurlijk een groot compliment! Deze award is in het leven geroepen om het marketingvak in de financiële sector nóg professioneler te maken. Op 6 december mag Onderling.nl zichzelf presenteren tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing. De winnaar wordt ter plekke gekozen door middel van een publieksstemming en jurystemmen. Wil je weten tegen wie Onderling.nl het donderdag moeten opnemen? Bekijk dan de website van de NDFM.

Wat vind jij? Moet Onderling.nl deze prijs winnen?

18 reacties

In mijn ogen verdiend dit initiatief bij veel bedrijven navolging en daarmee kwalificeert Onderling.nl zich voor het award.  Maar meer dan een (goed) marketing hulpmiddel is het niet. Op de fora  is over het algeheel een bepaald slag mensen actief, veelal mensen die zaken vanuit het negatieve benaderen en vaak vanuit onderbuik gevoel reageren en beslist geen doorsnee van de klantenkring. In het geval van dit forum, moet ik zeggen dat de reacties, over het algeheel genomen, kwalitatief beter zijn dan op andere fora. Men hoeft het in hun stellingen niet met mij eens te zijn voor mij om deze constatering te doen.
Ik vind Onderling.nl echt een goed initiatief! Dus ja, jullie mogen de prijs winnen.:o
Veel succes.
Onderling is een prima, klantgericht produkt en verdient daarom de prijs ten volle.
Wat heet hier genomineerd.........ze hebben de 1e-prijs gewonnen.......
onze Onderlingers!

Van harte gefeliciteerd en maak er een leuk feestje van. Een reuze opwaardering voor hard zwoegen. Misschien kunnen jullie het gehele jury-rapport opvissen en hier "plakken"?

Van gisterenavond heb ik het volgende gevonden:

De winnende case werd gepresenteerd door internetmanager Carolien Bos. Samen met haar collega's Maaike Smeele en Remco Kruiper ontving zij de beker, bloemen, champagne plus een Masterclass Digitale Marketing & Communicatie ter waarde van 1.200 euro van Sanoma. Deze prijs werd overhandigd door Martin Hersman (NU). Basis van Onderling.nl is dat verzekerden meedenken en meebeslissen over onder meer het al dan niet afwijzen van claims. De site is volledig transparant over aantal bezoekers, stemmers, reacties en beslissingen. Hoe werkt het? Als er binnen de organisatie enige twijfel bestaat over een toe- of afwijzen van een claim, wordt deze voorgelegd aan het forum. Bos: "Het sentiment ten aanzien van verzekeraars is: ze zijn niet te vertrouwen, ze zijn er niet voor je als je schade hebt en ze luisteren niet naar je. Dat negatieve sentiment komt doordat er te weinig contactmomenten zijn met verzekerden. Wij geven een nieuwe dimensie aan het begrip onderlinge." Volgens Bos is de groep die zich heeft aangesloten bij het platform bijzonder actief en betrokken. Sinds de lancering eind oktober staat de teller op 1413 deelnemers, 8727 stemmen en 6917 reacties.
Reputatie 1
Dank je wel Hansje!

Ook ik heb de tekst kunnen vinden. Hij staat in zijn geheel op dewebsite van de NDFM. Hier kun je alles lezen!

Natuurlijk zijn wij beretrots op deze award!
Blijde gezichten..........prijs verdient!

FBTO - FBTO wint Financial Marketing Award
VRAAG: Bestaat er (al) een groepsfoto van alle huidige Onderlingers?
Interessant voor de community en voor het archief (weet je nog wel......)
Herhaling van de vraag of er (al) een groepsfoto bestaat van jullie??
Reputatie 1
Hoi Hansje!

Er is op dit moment geen groepsfoto van de Onderlingers. Wij zijn natuurlijk aan het kijken of dit mogelijk gemaakt kan worden!
Doe het.....succes "verzekerd"

Bereleuk voor de crew.
Begin van een album.
Bindmiddel met de community.
Bewijs van aanwezigheid.
Basis voor een PR-bericht!

Bedrijfskosten!

(Tip: maak er een leuke kerstgroet van)
De berichtgeving in de media blijft nadruppelen...........

Telecommerce Magazine

http://www.bankingreview.nl/?page=nieuws/bericht&id=55202

http://www.eufin.nl/vaknieuws/64-vaknieuws/28840-fbto-wint-financial-marketing-award-
De berichtgeving blijft nadruppelen..........

http://www.bellenalsbijbaan.nl/rssfeed/2668030/fbto-wint-prijs-met-platform-onderling-nl

http://finno.wordpress.com/2012/12/09/finnos-keek-op-de-week-49/
.....en druppelen.....

Award-winning finance? ? Be Meaningful ? BR-ND
In goed gezelschap met deze Award:

Nationale Dag Financi?le Marketing 2009
2009:
In goed gezelschap met de "Financial Marketing Award":

2011: SNS Bank wint Financial Marketing Award @ Marketing Online - Adformatie Groep

2010: Nationale Dag Financi?le Marketing 2010

2009: Nationale Dag Financi?le Marketing 2009

2008: Raboblog - Utrecht e.o.: Rabobank wint Financial Marketing Award 2008

2007: Bizner wint Financial Marketing Award 2007

2006: Legal & General wint financial marketing award 2006
Postbank wint Financial Marketing Award 2005 @ Marketing Online - Adformatie Groep
2005:
Als iedereen nou een foto van zich zelf neer zet bij zijn naam dan kan hiermee, met wat kopieer- en plakwerk, ook een soort groepsfoto gemaakt worden.

Ik feliciteer alle betrokken Onderlingers, van managers tot moderators, de medewerkers en, last but not least, de deelnemers ook wel genoemd Communityleden, Van Harte Gefelicieerd met het winnen van deze prijs.

Enne .............. goed gedaan Hans. Tja, ik heb het al vaker gezegd. Een uitmuntend initiatief en thans is de erkenning daar!!!!!
Lies van Balen wint een award.........
creditmanager van het jaar!

VVP

Ooit had ik een topic gemaakt over de positie van de vrouw in de financiële/verzekeringsbranche, maar die is niet meer terug te vinden op het forum.........dus blijft alleen nog deze award-topic over!
Wéér een vrouw naar de verzekeraars-TOP

Georgette fijneman benoemd tot coo zwitserleven | VerzekeringsBlog

Ooit had ik een topic gemaakt over de positie van de vrouw in de financiële/verzekeringsbranche. maar die is niet meer te vinden op het forum.........(een man in de redactie soms?)......dus zet ik het bericht maar hierbij.

Reageer