Vraag

Gebruik jij het forum om je vraag te stellen of een topic te starten?

Reputatie 3
Een vraag stellen in het forum of een topic starten kan iedereen.

Stem op de poll en geef aan in een reactie wat voor jou de reden is om dit te doen of juist niet?

4 reacties

Hallo moderators,

Deze Onderling.nl-afdeling was voor mij eerder de favoriet boven  "de cases".

Jammer, dat er te weinig gebruik van dit communicatie-aanbod wordt gemaakt. Het ligt hoofdzakelijk aan het kleine aantal community-leden, alhoewel er inmiddels wel grotere aantallen (onbekende) meelezers geregistreerd zijn. Bij voorbeeld het thema over maatschappelijk deelname door verzekeraars wordt goed meegelezen en is eerder een thema voor insiders als de bedrijfsleidingen van verzekeraars dan voor verzekerden. Alle beetjes helpen!

https://forum.onderling.nl/huiskamer-3/doet-a-w-verzekeraar-voor-onze-maatschappij-579/

Mijn actieve aandeel is/was het gevolg van een geïnteresseerdheid in de kwaliteit en de werkwijze van de verzekeringsbranche, die bij mij shocking rommelig overkwam. Hierdoor kon ik de bijna dagelijkse "ontdekkingen" eenvoudig met copy/paste bij jullie onderbrengen en ook snel weer terugvinden, als een soort database.

Mijn conclusie is, dat er een breder vlak dan Onderling.nl nodig is om veranderingen te kunnen genereren. Maar het was een nuttig "opstapje", waarbij naast claims, wetten en politiek heel wat marketing-georienteerde thema's een plekje hebben kunnen vinden. Misschien hebben jullie vaker gedacht "wat moeten we hiermee?". De tijd zal het leren of iemand er ooit iets zinsvols mee "moet". De branche komt overigens nog steeds onveranderd "shocking-rommelig" bij mij over!

Al eerder had ik gezegd, dat Onderling.nl als éénmalige unieke community méér uit de kast moet halen. Budget en interessen binnen het concern en het aantrekken van meer leden zullen de moeilijkheden zijn.

Met wat minder contacten dan tot nu toe, blijf ik de inspanningen toekomstig met veel interesse volgen.

Succes.
.........enneh, kunnen jullie Onderlingers niet iets verzinnen tegen het in aantal toenemende "zwartlezers"? Niet verbieden, maar ze in de boot proberen te trekken? Momenteel zijn er 31 ongeregistreede lezers op deze site, in het weekend op zaterdagavond!........ècht jammer dat die zo "stom" blijven!

De invoering van een proeftijd van drie weken bij voorbeeld.......en daarna nog steeds kostenloos, registreren.......??  en dan hopen, dat ze óók in het toetsenbord gaan hameren.....

Het zijn tenslotte wèl geïnteresseerde medeburgers of zijn ze allemaal van de concurrentie? 

Twee héél verschillende redenen dus!!
.....ZATERDAGAVOND.......23.30h

61stuks "ZWARTLEZERS"...........

en twee rusteloze GURU's.
@Onderlingers. Het is jullie dus gelukt om mij de mond te snoeren, Wanneer er na drie posts niets meer geplaatst mag worden is het al snel einde oefening. Omdat er geen andere reacties komen.......heb ik geen potentie meer, op jullie eigen Topic. Ergo: jullie knijpen de kaarsjes langzaam allemaal uit.........prettige feestdagen in het donker!

I'm off!!.........Nee........I'm OUT!!

Reageer