Zelfrijdende auto’s zijn de toekomst!

Reputatie 3
Zie jij het al voor je? Het stuur uit handen geven aan je auto. Zelf relaxt achterover leunen tot je je bestemming hebt bereikt. Zelfrijdende auto’s op de weg zijn namelijk de toekomst. Autoverzekeraars kunnen hierdoor de premies stukken goedkoper maken. De aansprakelijkheid voor schades verschuift dan van de “bestuurder” naar de fabrikant. Hierdoor hoef je minder vaak je autoverzekeraar aan te spreken.

Hoe zou een autoverzekering er volgens jou dan uit moeten zien?

1 reactie

Ik rij het liefst en gruwel van zelfrijdende autoos,laat maar lekker wegblijven,en waarom nog autoverzekeringen?als een auto een storing krijgt en besluit om ergens tegenaan te rijden dan zal de fabrikant moeten betalen,immers kan ik er niks aan doen,dus premies hoeven we niet meer te betalen,alleen misschien voor eigen risicoos zoals diefstal en brand ofzo.

En alles wat door mensen is gemaakt,software en hardwarematig is te kraken niks is 100 prcent veilig,wat gebeurt er als er een idioot is die de beveiligingssoftware kan kraken en zo aanslagen kan plegen?

Elektrische autoos,zelfrijdende autoos bah,blijf lekker in me mooie v8 rijden,dan de meeste hypocrieten in een achterlijke bmw i3 die 4x per jaar op vakantie gaan in een vervuilende vliegtuig.

Reageer