Beantwoord

Waarom bestaat de Internet Autoverzekering niet meer?

• 19 april 2011
  • 1 reactie
  • 1027 Bekeken

Het is mij niet helemaal duidelijk of dit forum ook een servicekanaal is, maar toch wil ik graag de volgende vraag stellen; Waarom bestaat de Internet Autoverzekering van FBTO niet meer?
In de 'gewone' autoverzekering is het volgens mij niet mogelijk om je verzekering iedere keer te wijzigen, zoals bij de Internet Autoverzekering wel het geval is. In mijn situatie is de gewone autoverzekering duurder dan de mijn huidige verzekering. Wel vreemd?
icon

Beste antwoord door Lies 20 april 2011, 15:35

Beste Raymond, welkom op Onderling.nl

Prima om je vraag hier op dit forum neer te leggen.
Onze FBTO Internet Autoverzekering kan inderdaad niet meer worden afgesloten.
Wel is het nu mogelijk om onze nieuwe FBTO Autoverzekering af te sluiten.
Hiervoor ontvang je geen polis per post. Je polis kun je op ieder moment raadplegen en uitbreiden via MijnFBTO.
Een polis terugbrengen naar een lagere dekking kan per contractsvervaldatum van je polis, ook dit kun je regelen via MijnFBTO.

Graag nodig ik je uit om een bezoek te brengen aan onze website www.fbto.nl om een premie voor je auto te berekenen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Beste Raymond, welkom op Onderling.nl

Prima om je vraag hier op dit forum neer te leggen.
Onze FBTO Internet Autoverzekering kan inderdaad niet meer worden afgesloten.
Wel is het nu mogelijk om onze nieuwe FBTO Autoverzekering af te sluiten.
Hiervoor ontvang je geen polis per post. Je polis kun je op ieder moment raadplegen en uitbreiden via MijnFBTO.
Een polis terugbrengen naar een lagere dekking kan per contractsvervaldatum van je polis, ook dit kun je regelen via MijnFBTO.

Graag nodig ik je uit om een bezoek te brengen aan onze website www.fbto.nl om een premie voor je auto te berekenen.

Reageer