Vraag

Verzekering voor elektrische auto's

• 26 februari 2014
  • 6 reacties
  • 1306 Bekeken

Hallo,

Ik heb wat vragen die gaan over elektrische auto verzekering.
Is het slim om als eerste auto een elektrische auto te nemen? En hoe zit het met de verzekeringen? Want in dit artikel Autoverzekering voor elektrische of hybride auto's - Goedkoopste Autoverzekering staat er dat het duurder is dan normale auto's. Heeft iemand hier meer verstand hierover?

6 reacties

Reputatie 1
Hi Lebowski,

Welkom op Onderling. Wat stel je een schitterende vraag! Bij FBTO is de premie voor elektrische en hybride auto's gelijk aan benzine.

Heb je zelf ook al een vergelijking gemaakt? En wat zou voor jou de reden zijn om gelijk een elektrische auto te gaan rijden?
Als beginnend bestuurder zou ik nooit in zo'n dure auto willen beginnen! De meeste lessers rijden in dieselauto's. Ik denk dat de overstap naar hybride/elektrisch wel heel groot is. Daarnaast zou ik eerder een 'goedkoop' tweedehandsje willen kopen. Als ik daar een deuk in rijd is de schade niet zo groot.
Hi Lebowski,

Welkom op Onderling. Wat stel je een schitterende vraag! Bij FBTO is de premie voor elektrische en hybride auto's gelijk aan benzine.

Heb je zelf ook al een vergelijking gemaakt? En wat zou voor jou de reden zijn om gelijk een elektrische auto te gaan rijden?

Hallo Jelle,

Bedankt voor de informatie! Ik heb nog geen vergelijking gemaakt. En de reden waarom ik een elektrische auto wil gaan rijden is omdat ik milieu bewust wil gaan rijden net als mensen doen in mijn omgeving.
Als beginnend bestuurder zou ik nooit in zo'n dure auto willen beginnen! De meeste lessers rijden in dieselauto's. Ik denk dat de overstap naar hybride/elektrisch wel heel groot is. Daarnaast zou ik eerder een 'goedkoop' tweedehandsje willen kopen. Als ik daar een deuk in rijd is de schade niet zo groot.

Bedankt voor de tips! Ik probeer verschillende meningen te horen voordat ik een auto ga kopen. Ik ga niet meteen zonder erover na te denken er aan beginnen :D.
Wat zijn de beste autoverzekeringsdiensten? Ik ben een professor. Ik ben vorig jaar naar Nederland verhuisd en ben nu op zoek naar een auto.

professor Urs Bucher
https://domyhomeworkonline.net/
Badge
As I read this article I found myself thinking http://fileexplorerwindows.com better of myself. Very nicely done and it certainly capture my attention. Thanks.

Reageer