Vraag

Heeft u één uur nodig om een autoverzekering af te sluiten?

• Anonymous
  • 0 reacties
Gefeliciteerd, want de doorsnee burger heeft er 80 minuten voor nodig om "binnen drie minuten" een nieuwe autoverzekering af te sluiten. Dus er wordt wel degelijk uitgebreid gezocht, gesurft, opnieuw gestart en nog eens vergeleken........

Bij het "mappen" van de customer journey (red. hoe de klant naar informatie zoekt en zich gedraagt) van de OHRA klant kwam naar voren dat de gemiddelde klant 53 dagen doet over het aankoopproces voor in dit geval de autoverzekering. 18 acties daarin onderneemt en in totaal bijna 80 minuten investeert om tot de juiste keuze te komen. En belangrijker; Google en Independer zijn belangrijk, maar niet de heilige graal.
Onderzoek - Wim Rampen.

Geef je stem op deze poll en vermeld in een reactie of je dit direct doet of 1 van de overige opties uit het onderstaande rijtje!

1 - direct
2 - dezelfde dag nog
3 - binnen een week
4 - heb langer nodig

Voor mijn autoverzekering weet ik het niet, want ik wissel nooit! zolang ik tevreden ben....

Voor de zorgverzekering is mijn antwoord: c2 (twee vergelijkingen/dezelfde dag)
Ook hier wissel ik niet, tenzij ik ontevreden ben of de media over rare dingen bericht.

Een conservatieve en trouwe verzekeringklant!

4 reacties

And to add to this, rent, car insurance, taxes, are something you have to pay. You can't run down to 4 different businesses to pay for your rent. That's why business typically eat the fees on consumer goods, not taxes, invest
ments, rent, etc.
Write My Essay - 24HWriteMyEssay.com
This is the update to all web users online get the all recovery control panel windows 10 in system here and secure the all process to operate system.
@Onderlingers. Met jullie nieuwe regelgevingen killen jullie alle initiatieven, zoals deze Topic. Alle ideeën en alle vernieuwingen, updates, recherchen, nieuwe Topics, alles wordt na drie reacties afgeknepen.
Ik ga per meteen een andere baan zoeken.........jullie zijn en denken steeds meer als verzekeraars, die overal de dienst willen uitmaken!! zelfs op een forum als deze..........jammer!!

I'm OUT!

Waar kan ik me afmelden.............??
Reputatie 3
Hansje,

Dit is een mooi onderwerp voor een poll.
Ik heb dit topic dan ook omgezet naar een poll.
Helaas is het alleen mogelijk voor 1 vraag een poll te maken.
Je tweede vraag heb ik verwerkt in je reactie 😉

Reageer