Chip in Auto

De auto verzekeringsbranche probeert ook een stukje macht te pakken
Zo wil men een chip in uw auto plaatsen ,  alleen maar om u te controleren, macht dus.

Het is van de zotte dat wanneer een autoverzekerde in de gaten kan worden gehouden
door u verzekeraar.

De verzekeraar kan via de chip zien of u wel of niet netjes hebt gereden.
Het moet toch niet gekker worden in dit land.

2 reacties

Ik wordt een beetje moe van deze achterlijke tijd,chip in auto,chip hierin,chip daarin.
Wel makkelijk voor je baas,kunnen ze ook volgen of je optijd naar bed gaat,chip voor de zorgverzekeraar kunnen ze zien of je gezond leeft,chip voor de tandarts of je niet teveel snoept.

Het wordt steeds erger,ik zit vaak films te kijken over een fictieve toekomst waar iedereen gecontroleerd en gestuurd en leven in aparte zones,alles wordt voor ze bepaald,het gaat zo aardig die kant uit,en er zijn mensen die als een stel makke schapen alles maar goed vinden.

Ik heb een hekel aan chips,social media en wat niet meer,heb zelfs geen facebook heerlijk.
Wereld wordt stilaan gek...
De chip zal niet zomaar verplicht worden. Maar wanneer blijkt dat verzekerden met een chip in het voertuig een lagere schadelast veroorzaken, daalt voor deze groep wel de premie. Stel dat je hierdoor 50% zou kunnen besparen, dan stappen veel verzekeringnemers echt wel over.  

Reageer